QAD EDI E-Commerce

Digitalizace pokračuje a ruční evidence dokladů přeposílaných mezi zákazníky a dodavateli je plýtvání časem Vašich referentů prodeje a nákupu. Komunikujte přímo s informačními systémy vašich zákazníků a dodavatelů. Pomocí QAD EDI E-Commerce můžete umisťovat přijaté dokumenty přímo do vašich cílových procesů v informačním systému nebo je z nich odesílat. Zcela bez asistence uživatele.

S QAD EDI E-Commerce získáte:

 
  • úsporu času referentů prodeje a nákupu,
  • splnění standardů pro automatickou komunikaci s obchodními partnery,
  • snížení chybovosti a zpoždění způsobených ručním přepisováním dat.

Vlastnosti

  • QAD E-Commerce plně automatizuje předávání EDI zpráv mezi vašim informačním systémem a systémy vašich zákazníků a dodavatelů.
  • Komunikovat lze přímo s informačními systémy nebo pro předání zpráv využít EDI poskytovatele, např. Editel, Teledin apod.
  • Rychlá implementace je zajištěna předpřipravenými formáty zpráv pro konkrétní zákazníky.
  • Předpřipravené EDI zprávy:
    • prodejní objednávky,
    • zákaznické rozvrhy a odvolávky,
    • balicí listy (ASN),
    • faktury a selfbilly,
    • nákupní objednávky,
    • dodavatelské rozvrhy a odvolávky,
    • balicí listy od dodavatelů,
    • kanban.
  • Další typy zpráv lze uživatelsky definovat včetně konkrétních formátů pro zákazníky.
  • QAD E-Commerce podporuje standardy automobilového průmyslu, např. VDA, ANSI X12, ODETTE, EDIFACT a retail, např. EDIFACT, EANCOM.

Chcete zlepšit výkon a efektivitu i ve Vaší firmě?

K nastavení a správnému fungování webu využíváme soubory cookies. Prohlížením webu s jejich používáním souhlasíte. Více o cookies